ЛЕТ
Profilinizi seçin:
Garaj
  • Bayi
  • Sürücü

Tech@ssist: Otomobil ve kamyon tamir uzmanları için Valeo’nun çevrimiçi teknik hizmeti

Tech@ssist - Tamir uzmanları için Valeo’nun çevrimiçi hizmeti
Valeo Tech@ssist, otomotiv servis ve tamir uzmanları için çevrimiçi bir yardım platformudur. Bu platform sayesinde, teknik bilgilere hızlı ve kolay erişim sağlanır.

 

Müşteri dikkate alınarak geliştirildi: Hızlı, erişimi kolay ve ücretsiz

 

İşte bu yüzden Valeo 5 farklı ülkeden 600 distribütör ve tamirhane ile görüştü: Aldığımız geri bildirimlere göre, hangi çevrimiçi hizmetin uzmanların günlük işlerinde en faydalı olduğunu tespit edebildik. Ortaya Tech@ssist çıktı. Tech@ssist ile uzmanlar, herhangi bir ücret ödemeden ya da kayıt olmadan teknik bilgileri ve montaj talimatlarını araştırırken zamandan kazanıp hataları önleyebiliyorlar.

 

İşte bu yüzden Valeo 5 farklı ülkeden 600 distribütör ve tamirhane ile görüştü: Aldığımız geri bildirimlere göre, hangi çevrimiçi hizmetin uzmanların günlük işlerinde en faydalı olduğunu tespit edebildik. Ortaya Tech@ssist çıktı. Tech@ssist ile uzmanlar, herhangi bir ücret ödemeden ya da kayıt olmadan teknik bilgileri ve montaj talimatlarını araştırırken zamandan kazanıp hataları önleyebiliyorlar.



 

Yedek parçaların kolay bir şekilde tanımlanması için hızlı ve sezgisel arama motoru

 

Tamir yaparken zaman kritik öneme sahiptir. Tech@ssist'in yedek parça veritabanı, tamir uzmanlarının bilgisayar başında daha az vakit geçirmelerine yardım etmektedir. Tech@ssist ile uzmanlar 45.000'i aşkın ürün referansı için tüm ilgili ayrıntıları kolayca bulabilmektedir. Binek araçları için 14 ürün grubu ve ticari araçlar için 11 ürün grubu vardır.

 

Kullanıcılar ürün referansına, araç türüne (marka, model veya sürüm), Araç Şasi Numarasına (Şasi kodu) ve hatta plaka numarasına (yalnızca Fransa) göre arama yapabiliyorlar.



 

Valeo’nun kapsamlı teknik dokümantasyon kitaplığına ücretsiz erişim

 

Her bir ürün referansı için Valeo, montaj talimatları, teknik bültenler, güvenlik veri sayfaları, ürün fotoğrafları, videolar ve eğitimler gibi tüm teknik belgeler için hızlı, kolay, ücretsiz ve kayıt gerektirmeyen erişim sunmaktadır. Tech@ssist kitaplığı uzmanlara akıllı telefon, tablet veya kişisel bilgisayar ile 7/24 erişilebilen ve her zaman güncel tutulan 5.000'i aşkın belge ve referansa garantili erişim sunuyor.

 

Daha da fazlası, Tech@ssist kullanıcıların ihtiyaçları ile birlikte gelişmeye devam edecektir:

Veritabanı, sürekli olarak Valeo TechCare uzmanları tarafından geliştirilmektedir. Bu ekip, yardım hattında yapılan aramaların analizine dayanarak sürekli olarak yeni teknik içerikler oluşturmakta, böylece en sık sorulan sorular cevap bulabilmektedir.



 

Yüzlerce eğitim modülüne sahip çevrimiçi eğitim platformu birkaç tık uzağınızda

 

Teknolojiler sürekli olarak değişip büyüdükçe, otomotiv bakım ve onarımı daha karmaşık hale gelmektedir. Günceli yakalayabilmek için uzmanların sürekli eğitim alması gerekir. Fakat eğitim için zaman gerekir. Bu zamanı da çalışma sırasında bulmak zor olabilmektedir. İşte bu yüzden Valeo çevrimiçi eğitim modüllerine ücretsiz erişim sunmaktadır. Bunlara canlı oturum olarak veya kayıttan erişilebilir.

 

Bugün, Tech@ssist eğitim platformunda 450'yi aşkın web semineri bulunmakta. Elimizdeki sayılar bize bu sistemin ne kadar faydalı olduğunu anlatıyor: 2020 yılında, dünya genelinde 60.000'e yakın kişi bu çevrimiçi eğitim modüllerini görüntüledi.



 

Ücretsiz çevrimiçi teknik destek şu anda 14 ülkede kullanılabiliyor

 

Tech@ssist'e, Valeo'nun uluslararası web sitesi valeoservice.com'un parçası olarak ücretsiz olarak erişilebiliyor. Belçika, Çin, Fransa, Almanya, Hindistan, İtalya, Meksika, Hollanda, Portekiz, Rusya, İspanya, Tayland, Türkiye ve Birleşik Krallık gibi 14 ulusal site olarak erişilebilir. Diğer pazarlar için yeni sürümler kullanıma sunulacak.