Termostatlar
Valeo termostat serisi: Motorunuzu aşırı sıcaklık koşularında koruyun
Termostatın rolü, sıcak su akışını radyatörden kontrol etmektir. Termostat entegre edilmiş ve motor bloğu üzerine monte edilmiştir, soğutucu akışını radyatöre doğru ayarlamaktadır. Valeo termostatları tutarlı performans ve dayanıklılığı ile O.E özelliklerine uygundur. Valeo, 50'den fazla otomobil üreticisi için geniş bir yelpazede 381 parça numarası sunuyor.
Bir termostatın temel fonksiyonu, aracın motorunda asgari çalışma sıcaklığını korumaktır. Motor çalışmaya başladığında antifriz ve soğutucu madde karışımı, termostat sayesinde motor içinde tutulur. Belirli bir sıcaklığa erişildiğinde termostat açılır. Ardından soğutucu madde, motorun sıcaklığını termostatın nominal sıcaklığına yakın bir noktada tutmak için radyatör boyunca akar. Valeo ürün serisi içinde şu anda üç tür termostat vardır:
1 Konvansiyonel balmumu termostatlar:
- Başarısı kanıtlanmış ürün
- Minimal depolama alanı
- Yüksek hacimli üretim
- Önceden tanımlanmış açılış sıcaklığı
- Uygun fiyat
2 Elektrik ısıtmalı balmumu termostatlar:
- Değişken açılış sıcaklığı ile iyileştirilmiş çalışma aralığı
- Opsiyonel akım beslemesi ile hızlı tepki süresi
- Daha az emisyon ve daha düşük yakıt tüketimi için gelişmiş motor yönetimi
- Klasik termostatlar ile uyumluluk
3 Elektrikle çalıştırılan termostatlar:
- Sıcaklık bağımlılığı olmadan tam kontrol
- Maksimum olası çalışma aralığı
- Modern sıcaklık yönetimi ihtiyaçlarına uyarlanabilir
Valeo termostat serisini seçin:
- Motor soğutma sistemlerinde güçlü uzmanlık bilgisi.
- 380' den fazla parça numarasından oluşan geniş ürün serisi..
- Araç spesifikasyonlarına uygun montaj deliklerinde hassas konumlandırma
- Zorlu açma-kapama çalışma döngüleri için olası en iyi malzemeler
- Ürün üzerinde sıcaklık açılışının açıkça belirtilmesi
- Conta montajı için kaliteli yüzey bitirme
- Gözeneklenmeyi önleyen kontrollü döküm süreci
- Yüksek basınçlı konektör için tutuş alanı
- Hızlı ve kolay kurulum için tüm contalar pakete dahildir.
Valeo Bilgisi:
Termostat arızasında bir önceki çalışmada yaşanan aşırı ısınma, korozyon veya yaşlanma nedeniyle balmumu unsurunun hasar görmesi durumunda termostat kapalı kalabilir. Termostat kapanamazsa soğutucu maddenin termostat boyunca sürekli akıyor olması motorun normal çalışma sıcaklığına erişmesini engelleyecektir. Bu da soğuk havada yetersiz sürüşe, yakıt tüketiminde sert bir artışa, herhangi bir ısı çıkışının olmamasına, vb. neden olabilir. Su pompasının yenisiyle değiştirilmesi halinde termostat da değiştirilmelidir.